Οι οδοντώσεις ιμάντα π.χ. όπως #15 (2,34mm που προσδιορίζουν και την γωνία των οδοντώσεων είναι ίδια με του παλιού ιμάντα?)
Πρέπει να βρεις ίδιο ιμάντα που να μην μπει ούτε σφιχτά πολύ , ούτε και λάσκα .
Εμφάνιση σκουριάς (κίτρινο βελάκι ) πιθανό πρόβλημα ή αναμένεται στα ρουλεμάν
Τα κίτρινα σε κύκλους μήπως είναι ραγίσματα τροχαλίας ?
Ιμάντας.jpg
Τέλος στην κάτω μεταλλική τροχαλία μοτέρ , ο άξονας μοτέρ δείχνει να είναι πιο μέσα από την μεταλλική τροχαλία (έτσι είναι? ή μπας και βγήκε)
Μπορείς να δοκιμάσεις (με σωστό ιμάντα με την προϋπόθεση να μην είναι πολύ σφικτά ή πολύ χαλαρά ) να περάσεις τα δόντια του ιμάντα πιο μέσα (προς το μοτέρ ) η μεταλλική τροχαλία και οι αντίστοιχες οδοντώσεις είναι πολύ περισσότερες από του ιμάντα , αν στην 1η δοκιμή τον τοποθέτησες τον ιμάντα στην άκρη και μακριά από το μοτέρ μπορεί και να είναι η αιτία που ξαναβγήκε , αλλά αν τοποθετήσεις τις οδοντώσεις ιμάντα προς τις οδοντώσεις μεταλλικής τροχαλίας πιο κοντά στο μοτέρ ίσως να μην ξαναβγεί .




Απάντηση με παράθεση