Έχεις δίκιο Νίκο.
Υπερπροστατευμένο λογισμικό κρυψύνοες και τρομερά καχύποπτοι και
τσιγκούνηδες οι κατασκευαστές κι οι Αντιπρόσωποί τους στην Ελλάδα,
(έχω πικρά, ιδία γνώμη για λογισμικό TABLET΄s F&U).
Τι να πεις.
Υπομονή και φόρτσα γινάτι.
Για γέλια πραγματικά η κατάσταση.
Θα νικήσουμε όμως, γιατί πάντα νικάμε.
Να ΄σαι καλά και καλή σου μέρα.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση