Κωνσταντίνε,
αυτά που διαβάζεις στο Διαδίκτυο δεν είναι Θέσφατα, θέλουν διύλιση κι επεξεργασία
και κατόπιν εφαρμογή.
Ο τεχνικός που θ΄ εφαρμόσει το κάθε τι που διαβάζει πρέπει να ΄χει φθάσει στο ΑΜΗΝ.
Εν πάσει περιπτώσει, για τη περίπτωση σου πιθανόν να μην χρειάζεται επαναπρογραμματισμός.
Κάνε μία δοκιμή με σύνδεσης άλλης εξωτερικής συσκευής (DVD, VCR) εκτός του σήματος RF
κεραίας, να δεις πως ανταποκρίνεται η τηλεόρασή σου.
Αν " ό μη γένητο " δεν λειτουργήσει πρέπει να την ανοίξεις να πάρεις μετρήσεις τάσεων και
σημάτων στο PSU και στη Main Board αλλά και στη T-Con Board.
¶ρα πρώτη πιθανή βλάβη στο Tuner κι αν ΟΧΙ πράγμα τ΄ οποίο απεύχομαι τότε ψάχνεις τ΄ υπόλοιπα.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση