Καλησπέρα Σπύρο. Για να ρίχνει ρελέ διαρροής, πάντα συμβαίνει κάτι που έχει να κάνει με διαρροή, οπότε τις διόδους που λες μου κάνει εντελώς άκυρο, αν και δεν ξέρω σε ποιες αναφέρεσαι, αλλά την πλακέτα τη συγκεκριμένη την έχω επισκευάσει αρκετές φορές δε θυμάμαι κάτι τέτοιο. Αμα η πλακέτα μόνη της ρίχνει ρελέ, κατα 99,9% είναι χαλασμένες οι μίκες στα ισχύος. Την ώρα που δίνει το ρελέ εκκίνηση να πάρει η ανόρθωση 230vac και κατ επέκταση ο πυκνωτής στα 400vdc(επι της ουσίας είναι περίπου 320vdc), δημιουργείται διαρροή μέσω του drain και της γείωσης .Εννοείται ότι μοτέρ είτε κίνησης είτε ανύψωσης πάντα τα ελέγχουμε ξεχωριστά και ΠΑΝΤΑ με τη γείωση τοποθετημένη. Αν τώρα θες να σου φύγει η απορία για το μοτέρ κλίσης, έχει 3 καλωδια συνήθως είναι μαύρο, κόκκινο άσπρο και συνήθως το λευκό είναι ο κοινός και τα άλλα 2 είναι κόκκινο για ανάβαση και μαύρο για κατάβαση(το μικρό καλωδιάκι που είναι με 3 μικρά είναι το ποτενσιόμετρο που διαβάζει τη θέση του μοτέρ, αυτό δε σε ενδιαφέρει στην παρούσα φάση). Αν δώσεις 230vac στο κόκκινο και στο λευκό θα πρέπει να πηγαίνει προς τα πάνω και αν δώσεις 230vac στο μαύρο και στο άσπρο θα σου πηγαίνει προς τα κάτω. Εννοείται ότι ο καλύτερος τρόπος μετρήσης είναι με μεγκόμετρο, αλλά και με το πολύμετρο μπορείς να δεις ωμικά σε κάποιες περιπτώσεις.