Αν η πλακέτα που έβαλες ήταν καινούργια κι όχι επισκευασμένη και ταυτόσημη καθ΄ όλα τα μέρη της με
την εργοστασιακή, τότε κάνε ένα καλό επανέλεγχο στις συνδέσεις των καλωδίων / βυσμάτων που έβαλες
πάνω της, καθόσον μπορεί κάποιο απ΄ αυτά να μην κάνει καλή επαφή.
Επί πλέον έλεγξε και τ΄ άλλα άκρα των καλωδίων / βυσμάτων που μάλλον καταλήγουν στη κεντρική πλακέτα
προγραμματισμού να διαπιστώσεις αν είναι καλά κουμπωμένα.
Επίσης έλεγξε μήπως οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα (σωληνάκι έλασμα ή άλλο) είναι στον αέρα και δεν βρίσκεται
στη θέση του.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση