Ευχαριστω manolo. Απεγκατεστησα το Conexant smart Audio HD που ειχε απο μαμα και του εβαλα το Realtek HD Audio.
manolo (16-02-21), mikemtb73 (16-02-21)
Όροι Χρήσης