Πηγιανε το σε περιελικτη να το μετρησει κιολας.
Διαφορετικα σπρωξε το να μπει μεδα με καποιο μαλακο υλικο...
Πηγιανε το σε περιελικτη να το μετρησει κιολας.
Διαφορετικα σπρωξε το να μπει μεδα με καποιο μαλακο υλικο...
Αυτό συνέβει κατά την κατασκευή όταν περνώντας το μονωτικό "U" άφησε την σπείρα εκτεθειμένη και χώρια από τις υπόλοιπες.
Εκείνο που μπορεί να γίνει (θα χρειαστεί υπομονή) θα πρέπει με τρόπο να ξεκολλήσει το "U" (λόγω του βερνικιού) και να σπρωχθεί προς τα κάτω μέχρι να εμφανιστεί το τμήμα της σπείρας.
Μετά να πιεστεί η σπείρα ώστε να πάει με τις υπόλοιπες και να ξαναέρθει το μονωτικό στη θέση του. Σε κάποιο σημείο το εμαγιέ του σύρματος έχει ξυθεί λόγω της επαφής του με τον πυρήνα και ίσως και από το μονωτικό αλλά γι' αυτό δεν μπορείς να κάνεις τπτ πέρα από λίγο βερνίκι περιελήξεων που μπορείς να ρίξεις αρκεί να μην έχει διακοπεί η σπείρα.
Ολική αναπεριέληξη βέβαια μπορεί να γίνει αλλά δεν ξέρω κατά πόσο συμφέρει κι αν την αναλαμβάνει κάποιος για τέτοιο κινητήρα
P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.
better than factory!![]()
P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.
Πιεσε το να μπει μεσα αναμεσα στα μονωτικα και αν εχεις ριξε λιγο διαφανο βερνυκι, εισαι και μακρια αν δεν εχεις να σου'δινα σπρευ διαφανο για περιελιξεις.Αν πας Πειραια εχει εδω
Πλακα πλάκα εχω ενα ασημί, το ειχα παρει παλια απο την μάνα μου και εβαζα σε βιδες των συσκευων που επισκευαζα
Με την πρωτη ευκαιρία, Θα κανω αυτο που προτεινει ο βορειος γιωργος
Ναι 230v είναι
Και προφανως ειναι fail εκ κατασκευής..
Στάλθηκε από το FIG-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk