Καθώς είναι μηχάνημα με δυνατό μοτέρ καλό είναι να μη ρισκάρω μπαλώματα (δεν είμαι τεχνικός) μη βρω το μπανιο μου γκρεμισμένο αν αποφασίσει ν'απογειωθεί ο κάδος κάποια στιγμή. Θα έστελνα την πλακέτα σε κάποιον τεχνικό για επισκευή που έχουν και στοκ από κομμάτια και θα γίνει γρήγορα (δεν παλεύεται για καιρό χωρίς πλυντήριο). Τώρα όμως μπήκα σε σκέψεις οτι η πλακέτα έφαγε κεραυνό κανονικό από κάπου (για να ξηλωσε διαδρομή δεν ήταν απλή υπέρταση που έκαψε κάτι ευαίσθητο ηλεκτρονικό) οπότε μπορεί μεν να την φτιάξουν ή να βάλω καινούργια αλλά σε κάποιο επόμενο πλύσιμο (σύντομαθα ξανακαεί αν όχι εκείνο το σημείο κάποια μέρη παρακάτω και φτου κι απ την αρχη. Η και να μην είναι πλακέτα στα 16+ χρόνια που το έχουμε όλο και κάτι θα χαλάσει σύντομα οπότε ας πάρω καινούργιο να χω το κεφάλι μου ήσυχο. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.




θα ξανακαεί αν όχι εκείνο το σημείο κάποια μέρη παρακάτω και φτου κι απ την αρχη. Η και να μην είναι πλακέτα στα 16+ χρόνια που το έχουμε όλο και κάτι θα χαλάσει σύντομα οπότε ας πάρω καινούργιο να χω το κεφάλι μου ήσυχο. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Απάντηση με παράθεση