-
Φίλε Μάνο,
καλησπέρα.
Κατ΄ αρχή γράψε τη μάρκα και το μοντέλο της συσκευής σου καθόσον βγαίνουν μ΄ ιερογλυφική γραφή.
Περιέγραψε λίγο καλλίτερα τι ακριβώς κινήσεις έχεις κάνει γι΄ αποκατάσταση της βλάβης και φυσικά ίσως
να το γνωρίζεις αλλά σ΄ όλα τα μηχ/τα ηλεκτρικά - ηλεκτρονικά πρέπει ν΄ επεμβαίνει μόνο εξουσιοδοτημένος
τεχνικός αλλιώς συμβαίνουν τ΄ ακόλουθα, αν επέμβει ο κάτοχος της συσκευής :
- η συσκευή χάνει την όποια εγγύηση καλής λειτουργίας έχει από την κατασκευάστρια εταιρεία,
- η βλάβη της μπορεί ν΄ επιδεινωθεί και να δημιουργήσει μεγαλύτερο κόστος αποκατάστασης και
- το κυριότερο όταν ασχολείται ο κάτοχος της συσκευής αυτό το κάνει με δικό του ρίσκο καθόσον
πάντα εμφολεύει ο κίνδυνος ηλεκτροπληξίας.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης