Φίλε Δημήτρη,
για να βρεις λύση στο πρόβλημά σου δύο είναι οι κινήσεις που πρέπει να κάνεις :
- καλείς πιστοποιημένο ηλεκτρολόγο ο οποίος με το κατάλληλο όργανο θα μετρήσει
όλη την ηλεκτρολογική εγκατ/ση του σπιτιού που ενοικίασες για πιθανές διαρροές
ακόμη και στατικού ρεύματος και θα σου δώσει έγγραφο πιστοποιητικό καλής λειτουργίας
της ελεγμένης απ΄ αυτόν εγκατ/σης,
- καλείς κατόπιν τα κεντρικά γραφεία του Κωτσόβολου, τμήμα εξυπ/σης πελατών, μιλάς για το
πρόβλημα που σου δημιουργεί το πλυντήριο σου, δίνοντας σειριακό αριθμό συσκευής κι ημερ/νία
αγοράς, αναφέροντάς τους και τις άκαρπες προσπάθειες επισκευής του από τον εξουσιοδοτημένο
τεχνικό τους, και ζητάς την αντικατ/σή του με καινουργές εφόσον συνεχίζει να βρίσκεται εντός
εγγυήσεως, ή
την αντικατ/σή του μ΄ άλλο γι΄ όσο χρόνο απαιτήσει η επισκευή του δικού σου στ΄ εργαστήρια της
εταιρείας όπου επιβάλλεται να μεταφερθεί.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση