Σωστά Γιώργο,
ο ηλεκτρ/κός πυκνωτής, σύμφωνα με την αναλυτική περιγραφή σου για το
πως πήγες να μετρήσεις τ΄ υποτιθέμενο βραχ/μα του, δεν είναι βραχυκυκλωμένος,
και μάλλον είναι <καλός> αν δεν παρατήρησες το πάνω μέρος του φουσκωμένο –
έστω κι ελάχιστα – ή δεν παρατήρησες υγρά β€“ έστω κι αποξηραμένα – στο κάτω μέρος
του ή στα σημεία επαφής του με τη πλακέτα όταν τον αποκόλλησες.
Να γνωρίζεις ότι οι ηλεκτρ/κοί πυκνωτές μετρώνται μόνο με καπασιτόμετρο κι ESR meter
και φυσικά αν επιθυμείς ν΄ ανέβεις επίπεδο από την ερασιτεχνική ενασχόληση με την
Ηλεκτρονική Επιστήμη, τότε θα πρέπει να προμηθευτείς τ΄ όργανα αυτά.
Δυστυχώς δεν υπάρχει το Service Manual στο Διαδίκτυο για να το <κατεβάσεις> και να
βοηθηθείς στην επισκευή σου.
Το βραχ/μα που μετρούσες στ΄ άκρα του ηλεκτρ/κού πυκνωτή προέρχεται ή από βραχυκύκλωμα
κάποιου άλλου υλικού στη γραμμή του, ή από την ελάχιστη Ωμική αντίσταση που παρουσιάζει
παράλληλο στο πυκνωτή αυτό πηνίο (choke).
¶λλαξε λοιπόν όλους τους ηλεκτρ/κούς πυκνωτές στη πλακέτα αλλά κυρίως μέτρησε τάση 19V
σε κάποιο από τ΄ άκρα του λευκού κονέκτορα που βρίσκεται κάτω δεξιά από το πυκνωτή που
άλλαξες, όπως φαίνεται στην αναρτημένη απ΄ εσένα photo.
Αν η τάση αυτή δεν είναι ακριβώς ταυτόσημη μ΄ εκείνη που παρέχει το τροφ/ κό του εκτυπωτή,
τότε η βλάβη σου εντοπίζεται στο τροφ/κό του εκτυπωτή σου, και πρέπει σ΄ αυτό ν΄ αλλάξεις
όλους τους ηλεκτρ/κούς πυκνωτές εξόδου του.
Επίσης έλεγξε αντιστάσεις smd όπως και διόδους TRN΄s για βραχυκύκλωμα – δ/πή β€“ αλλαγή
τιμής απ΄ εκείνη των αντίστοιχων Datasheets.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση