Το θερμικό αλλάχτηκε, αλλά δεν έλυσε το πρόβλημα - σε μεγάλο βαθμό αναμενόμενο, δεδομένου ότι και το νέο μέτραγε ακριβώς όσο και της μάνας του, 1.3Ω.
Στο μεταξύ, διάβασα σε κάποιο ξένο forum ότι η συμπεριφορά που επιδεικνύει σχετίζεται στο 90% των περιπτώσεων με φθορά στο συμπιεστή, που προκαλεί μάγκωμα (του άξονα? του εμβόλου?) με συνέπεια αυξημένη κατανάλωση ρεύματος. Ξαναμπήκε το αμπερόμετρο, και δυστυχώς επιβεβαιώθηκε ότι ενώ σε κανονική λειτουργία το μοτέρ τραβάει περί το 1.3Α, στις αποτυχημένες εκκινήσεις τραβάει γύρω στα 6Α, οπότε φυσιολογικότατα κόβει το θερμικό.
Συμπέρασμα: να ζήσουμε να το θυμόμαστε.




Απάντηση με παράθεση