Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2020
    Περιοχή
    Γλυκά Νερά
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Άλλαξα τον πυκνωτή και όλα δουλεύουν μια χαρά !!!
    Σας ευχαριστώ όλους για πληροφορίες που μου δώσατε.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον betsesv για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (14-09-20)

Παρόμοια Θέματα

  1. Μονοφασική αντλία
    από ΣΚΛΗΚΟΣ στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-05-21, 08:06
  2. tefal gv8981 πρόβλημα με αντλία
    από optimus79 στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-04-20, 23:30
  3. [AEG] Δουλεύει η αντλία αποχέτευσης
    από Γιαννης78 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-12-19, 14:39
  4. Αντλία Υδρευσης
    από vakis07 στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-07-14, 00:25
  5. αντλία θερμότητας
    από liangos στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 21:43

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας