Την πρώτη φορά, όταν συμπλήρωσε φρέον, βρέθηλκε και αποκαταστάθηκε η δοαρροή; 'Η απλά συμπλήρωσε; Στη δεύτερη περίπτωση, εξακολουθεί να χάνει, έστω και αργά, και αυτό είναι το πρόβλημα.
Την πρώτη φορά, όταν συμπλήρωσε φρέον, βρέθηλκε και αποκαταστάθηκε η δοαρροή; 'Η απλά συμπλήρωσε; Στη δεύτερη περίπτωση, εξακολουθεί να χάνει, έστω και αργά, και αυτό είναι το πρόβλημα.
δεν χάνει φρεον. Η κατάψυξη είναι στους - 19..Η συντήρηση δεν λειτουργεί σωστα γιατί όπως ανέφερα πιάνει χιόνι η σερπαντινα και γενικά η πλάτη πίσω από την κατάψυξη με αποτέλεσμα να μην γίνεται σωστή κυκλοφορία του ψυχρού αέρα μέσα στη συντήρηση. Αυτό πιυ σκέφτομαι ειβαι ότι δεν τροφοδοτείται η αντίσταση αποψυξης για να λιώσουν οι πάγοι. Παρακολούθησα κ το σωληνάκι πίσω από το ψυγείο οταν σταματάει για να γίνει η απόψυξη κ δεν είδα να στάζει ούτε σταγόνα που σημαίνει ότι δεν λιώνουν οι πάγοι
Εννοείται αποκατασταθηκε η διαρροη του φρεον.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Antonis1988 : 24-05-20 στις 10:45
Ξαναπαγώνει το νερό από το λιωμένο πάγο στην αποχέτευση με αποτέλεσμα να κλείνει και να γίνεται πια μόνο συσσώρευση πάγου.
Ένα κομμάτι αντίσταση σιλικόνης παράλληλα με την αντίσταση απόψυξης στην αρχή τη σωλήνας αποχέτευσης είναι η λύση.
Μου έχει τύχει σε δυο ψυγεία.
Που στο επισκεύασε στο σπίτι? ή πήρε την συσκευή στο μαγαζί.
Κατά την γνώμη μου κάνε το απόψυξη ξανακλείσε τα όλα . Και δες για την 1η μέρα λειτουργίας του αν η συντήρηση φτάνει με αμεσότητα στις επιθυμητές θερμοκρασίες και μπορεί να διακόπτει (από θερμοστάτη παύσεις / περιοδικές) και ότι δεν δουλεύει πολύ περισσότερο από ότι όταν ήταν σε καλή κατάσταση παλιότερα . Δεν θα επικεντρωθείς στην θερμοκρασία κατάψυξης , αλλά στην θερμοκρασία συντήρησης και την αμεσότητα για την 1η μέρα (χωρίς να ανοίγεις συχνά τις πόρτες).
https://www.partselect.com/Models/TBG16JAZCRWH/
το μαύρο σωληνοειδές (σαν κάγκελα) εξάρτημα κάτω στο μοτέρ αν έχει σκόνες καθάρισμα και αν δουλεύουν οι ανεμιστήρες κοντά στο μοτέρ .
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 24-05-20 στις 20:06
Σωστά. πάνω κατάψυξη και κάτω συντήρηση. Ναι μέσω αεραγωγου χωρίς έλεγχο ταμπερ. Νσι με χρονοδιακοπτης γίνονται οι αποψύξεις. Τον βρήκα κιόλας κ τον πείραξα για να ελέγξω αν περνάει τάση στην αντίσταση.
Η θερμοκρασια της συντηρησης με τι ελεγχεται με θερμοστατη?
tapavakos.gr
Σωστά με θερμοστάτη με διαβάθμιση από το 1 έως το 9
Κανεις μια κάλη αποψυξη ωστε να λιωσει ο παγος απο το στοιχείο και την λεκανη της καταψυξης. Ριχνεις νερο στην λεκανη της καταψυξης και παρατηρέις αν τρεχέι το νερο στο δοχειο του συμπιεστη.
Το βαζεις σε λειτουργια στο max (θερμοστατη κατάψυξης+συντήρησης). Μετα απο 6 ωρες μετρας θερμοκρασια κατάψυξης και συντήρησης. Στην καταψυξη πρεπει να εχεις τουλαχιστον -15 καί στην συντήρηση 4-5. Χαμηλωνεις τον θερμοστατη να δεις αν θα κοψει το μοτερ. Αν με τις θερμοκρασιες εισαι οκ ελεγχεις με την σειρα χρονοδιακοπτη, ανεμιστηρα + κλιξον αν εχει, θερμοστατη αποψυξης, θερμοασφαλεια, αντίσταση.
Υ.Γ.1. Ελέγχεις καλωδιωσεις και διακοπτή πορτας.
Υ.Γ.2 Οποιοδηποτε εξαρτημα έχεις αλλαξει μεχρι στιγμής βεβαιωσου οτι πηρες το αντίστοιχο με τα ιδια χαρακτηριστικά.
Υ.Γ.3 Οταν καιγεται το κλιξον ή η θερμοασφαλεια καλα ειναι να αντικαθίστανται και τα 2.
Υ.Γ.5 Παρατηρησε αν πάγωνει η ανναροφηση εκει που συνδεεται με το συμπιεστη.
Υ.Γ.6 Σε περιπτωση που στην καταψυξη υπαρχουν γριλιες αεραγωγων (πατος) και στην συντήρηση πανω μερος μεσα απο την πόρτα, πρεπει να ελεγξεις σχολαστικα αν υπαρχει παγος.. την εχω πατήσει να μην γινεται σωστα η ανακυκλοφορια του αερα προς την συντηρηση.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Τεχνικός ψυκτικός : 24-05-20 στις 22:12
tapavakos.gr
Ακριβώς ΤΟ ΙΔΙΟ συμβαίνει και σε εμένα στο General Electric ψυγείο 20+ ετίας με κωδικό TBG16NACCRWW και ξεχωριστή πόρτα συντήρησης και κατάψυξης.
Στην τρύπα εξόδου άχρηστων νερών τα οποία καταλήγουν με το αλουμινένιο σωληνάκι καλαμάκι στο κάτω κάτω μέρος του ψυγείου όπου υπάρχει η λεκάνη παρατήρησα ΠΑΓΟ οπότε έχει φρακάρει το σημείο εκείνο. Επίσης και στο πρώτο ράφι της συντήρησης υπάρχει υγρασία διότι προφανώς όπως έχεις γράψει δεν γίνεται σωστά η κυκλοφορία του ψυχρού αέρα από κατάψυξη στην συντήρηση διότι στα μοντέλα αυτα υπάρχει μόνο στοιχείο στην κατάψυξη για αυτή την διαδικασία και όχι ξεχωριστό στην συντήρηση. Τέλος οπως και σε εσενα μετά από λύσιμο ράχης παρατήρησα ΠΑΓΟ στο πίσω μέρος και στην σερπαντίνα όπως αναφέρεις αλλά και στο τέρμα εκτός από τον ανεμιστήρα διότι αλλιως θα ειχε κολλήσει!