Άδειασε πρώτα τα νερά (δεν καταλαβαίνω τον λόγο που συμπληρώνεις εσύ νερό) βγάλε την αποχέτευση όπου την έχεις χωμένη και βάλε την σε ορατό σημείο σταθερά να την βλέπεις , ακολούθησε την επανεκκίνηση όπως αναφέρουν οι οδηγίες και μετά από αυτό βάλε το να δουλέψει να δούμε τι γίνεται.
Αν είναι δική σου υπαιτιότητα του συμβάντος ? (π.χ. την έξοδο της αποχέτευσης συνδεδεμένη σε σιφόνι νιπτήρα και όταν χρησιμοποιείς ταυτόχρονα με νερά στον νιπτήρα να επιστρέφουν στην αποχέτευση και μέσα στην συσκευή.οπότε καλύτερα να καλέσω τεχνικό σωστά ?




Απάντηση με παράθεση