Κι όμως φίλοι συνάδελφοι έχω την εντύπωση κατά 99% ότι υποδηλώνει τάση. Από την εικόνα του πυκνωτή που όπως βλέπεται για κεραμικός έχει αρκετό πάχος στο σώμα του πρέπει να είναι για τέτοια working voltage.Το 3Κ4 δεν είμαι σίγουρος αν υποδηλώνει τάση 3,4ΚV ή κάτι άλλο,
Καλό Πάσχα σε όλους με υγεία και του χρόνου να είμαστε καλά να γιορτάσουμε χωρίς κορονοϊούς..![]()




Απάντηση με παράθεση