καλησπερα
μαλλον ενοεις τα cof ....τωρα πως τα μετρησες ?με αφηνεις αφωνο..τα περι infrared cam κτλπ ασχολειαστα για κανα πυκνωτακι σε κανα iphone mainboard καλα ειναι ..αν και flux να βαλεις την ιδια δουλεια θα κανει. στο θεμα μας επι τις τ-κον μετρα τις τασεις VGH ,VGL, VCOM
αν ειναι οκ το πανελ παρεδωσε το πνευμα.





Απάντηση με παράθεση