Καλησπέρα Νικήτα.
Αυτά τα μοτεράκια έχουν κύκλωμα μέσα ινβερτερ και είναι στην ουσία τριφασικά. Εχω επισκευάσει αρκετές φορές μεταλλικά τα οποία ανοίγουν, αυτό είναι πακτωμένο και δεν επισκευάζεται.
Ο σωστότερος τρόπος για μένα είναι με παλμογράφο.Δεν έχω πετύχει ποτέ ψυκτικό να μπορεί να βγάλει άκρη έτσι. Παρ'ολα αυτά καποια απλά που μπορείς να κάνεις είναι τα εξής:
Πρώτα απο όλα το μαύρο είναι ο κοινός σου (GND) Στο κόκκινο και στο μαυρο απο πλακέτα έχεις παροχή απο το dc bus.Στον αέρα όπως το εχεις, μπορείς να δεις αν γυρίζει γλυκά κατα την περιστροφή του άξονα.Πάλι στον αέρα, βραχυκυκλώνεις κόκκινο-μαύρο και κατα την περιστροφή θα αρχίζει να κολλάει και μολις το ανοίγεις, θα είναι πάλι ομαλό.Το ένα είναι αυτό.Δεύτερον αν έχει γνώσεις εργαλεία κλπ.Θα πάς στο μπλε-μαυρο και θα βλέπεις όταν θα είσαι ΟΝ και θα εχει φτάσει στο σημείο που πάει να ξεκινήσει ο ανεμιστήρας(θεωρητικά)
θα δεις μια τάση απο 1-5v Περίπου και ειναι η τάση που ανάλογα στο επίπεδο που είναι δίνει και τις κατάλληλες στροφές.Μετά στο σημείο ασπρο-μαυρο, θα πρέπει να μετράς 15v.Και τέλος στο κίτρινο-μαυρο θα εχεις τον παλμό που επιστρέφει ο κινητήρας μεσω Hall sensor για να διαβάσει o επεξεργαστής της πλακέτας.Αν μπορείς να τα κάνεις αυτά μπορείς να δεις τι φταίει.
Καλή συνέχεια.