Βλέπουμε βίντεο από 5ο λεπτό και μετά .
το μοτέρ στηρίζεται σε 2 εμπρόσθιες βίδες (ως συνήθως) , η μία βίδα δεξιά θα είναι σταθερή , και η άλλη αριστερά βίδα ρύθμισης τεντώματος του ιμάντα.
Χαλαρώνεις την αριστερή βίδα , τοποθετείς κάνοντας πρόβα τον νέο ιμάντα για να υπολογίσεις πόσο επιπλέον και περίπου κατέβασμα χρειάζεται το μοτέρ προτού να ξανασφίξεις την βίδα και να μείνει το ύψος αυτό μόνιμα. (σημειώνεις σε ποιο σημείο στεκόταν η αριστερή βίδα και μετά την πρόβα με τον ιμάντα το σφίγγεις 1-2 εκατοστά πιο κάτω) αυτά τα 1-2 εκατοστά πιο κάτω είναι το τέντωμα του ιμάντα όταν ξανατοποθετηθεί.
Σε περίπτωση που ο ιμάντας παρόλο που η αριστερή βίδα θα είναι τέρμα κάτω στο όριο ρύθμισης , και παραμένει ο ιμάντας στην πρόβα πολύ λάσκα τότε επιστρέφεις τον νέο ιμάντα όπου σου δώσανε κατά πολύ μεγαλύτερο νούμερο.
Τον νέο ιμάντα στην τελική φάση πρώτα θα τον περάσεις στην κάτω τροχαλία του μοτέρ και μετά προς την επάνω τροχαλία περιστρέφοντας την τελευταία .
Σε περίπτωση που το μοντέλο δεν έχει αυτές τις βίδες ρύθμισης και είναι οι 2 βίδες σταθερές χωρίς δυνατότητα ρύθμισης , τότε ζητάς μικρότερο ιμάντα .