Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κατερίνα.Ντ
    Εγγραφή
    Feb 2020
    Περιοχή
    Κυκλάδες
    Μηνύματα
    9

    Προεπιλογή

    Έχω βγάλει αλλά δεν ξέρω να ανεβάζω

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή


    Βλέπουμε βίντεο από 5ο λεπτό και μετά .
    το μοτέρ στηρίζεται σε 2 εμπρόσθιες βίδες (ως συνήθως) , η μία βίδα δεξιά θα είναι σταθερή , και η άλλη αριστερά βίδα ρύθμισης τεντώματος του ιμάντα.
    Χαλαρώνεις την αριστερή βίδα , τοποθετείς κάνοντας πρόβα τον νέο ιμάντα για να υπολογίσεις πόσο επιπλέον και περίπου κατέβασμα χρειάζεται το μοτέρ προτού να ξανασφίξεις την βίδα και να μείνει το ύψος αυτό μόνιμα. (σημειώνεις σε ποιο σημείο στεκόταν η αριστερή βίδα και μετά την πρόβα με τον ιμάντα το σφίγγεις 1-2 εκατοστά πιο κάτω) αυτά τα 1-2 εκατοστά πιο κάτω είναι το τέντωμα του ιμάντα όταν ξανατοποθετηθεί.

    Σε περίπτωση που ο ιμάντας παρόλο που η αριστερή βίδα θα είναι τέρμα κάτω στο όριο ρύθμισης , και παραμένει ο ιμάντας στην πρόβα πολύ λάσκα τότε επιστρέφεις τον νέο ιμάντα όπου σου δώσανε κατά πολύ μεγαλύτερο νούμερο.
    Τον νέο ιμάντα στην τελική φάση πρώτα θα τον περάσεις στην κάτω τροχαλία του μοτέρ και μετά προς την επάνω τροχαλία περιστρέφοντας την τελευταία .
    Σε περίπτωση που το μοντέλο δεν έχει αυτές τις βίδες ρύθμισης και είναι οι 2 βίδες σταθερές χωρίς δυνατότητα ρύθμισης , τότε ζητάς μικρότερο ιμάντα .

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηχανισμός Ιμάντα Ρολών
    από Alemar στο forum Υπόλοιπα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-07-19, 22:45

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας