Αρχικό μήνυμα από 1kost1 Τελικά τι πρέπει να βάλω;;;; θέλω down η up ;;; ΘΕΛΩ για να το κατεβάσω στα 6V από τα 24V που είναι το συρτάρι. Η ταμειακή βγάζει 6V. Ε μα κι εσύ δεν ξέρεις και τι θες ρε Κώστα!! Δεν θες να κατεβάσεις στα 6. Θέλεις να ανεβάσεις στα 24. Άρα Step Up. Πάντως νομίζω το καλύτερο θα ήταν να βρεις ηλεκτρομαγνήτη συρταριού που να δουλεύει στα 6V οπότε δεν θα χρειαζόσουνα ούτε Step Up ούτε Step Down.
You only live twice.
mikemtb73 (24-01-24)
Όροι Χρήσης