Φράγκο δεν θα του έδινα του "μάστορα"
Να μου κάνει τέτοια ζημιά και να τον πληρώσω κιόλας? Ας έρθει να τα καθαρίσει να τα κάνει όπως πριν βάψει.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φράγκο δεν θα του έδινα του "μάστορα"
Να μου κάνει τέτοια ζημιά και να τον πληρώσω κιόλας? Ας έρθει να τα καθαρίσει να τα κάνει όπως πριν βάψει.
Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk