Ευχαριστώ πολύ Χρήστο. Ήδη το παράγγειλα από τον Πηλιανίδη. Άμεση παραλαβή, γιατί από ebay θα περίμενα 1 μήνα και παραπάνω..
Όροι Χρήσης