Συμφωνώ με την επεξήγηση λειτουργίας αλλά για να ακριβολογούμε δεν υπάρχει όρος "ηλεκτρική μανδάλωση κινητήρα". Ηλεκτρική (υπάρχει και ή μηχανική) μανδάλωση των ρελέ λέγεται αλλά και πάλι όχι αυτή η συνδεσμολογία. Ηλεκτρική μανδάλωση επιτυγχάνουμε όταν μία βοηθητική NO επαφή του Κ1 ελέγχει το πηνίο του Κ2 και μία NO του Κ2 το πηνίο του Κ1 και έτσι με αυτό τον τρόπο αποκλείεται η περίπτωση ταυτόχρονης ενεργοποίησης των ρελέ. Στην προκειμένη συνδεσμολογία απλά πρόκειται για μια τακτική προστασίας του συστήματος πλακέτα-μοτέρ σε περίπτωση ταυτόχρονης ενεργοποίησης των 2 ρελέ.