Με τη συγκεκριμένη συνδεσμολογία δεν υπάρχει υπάρχει περιθώριο λάθους, αν οπλίσουν για κάποιο λόγο και τα δύο ταυτόχρονα δεν θα τροφοδοτηθεί ο κινητήρας να περιστραφεί αριστερά αλλά και δεξιά ταυτόχρονα. Αν γινόταν αυτό προφανώς θα καιγόταν το μοτερ κατευθείαν. Αν παρατηρήσεις το σχέδιο θα δεις πως σε περίπτωση που οπλίσουν και τα δύο απλά δεν κλείνει κύκλωμα η φάση με το μοτέρ σε καμία από τις δύο κατευθύνσεις. Λέγεται (ηλεκτρική) μανδάλωση κινητήρα και χρησιμοποιείται σε όλους τους κινητήρες που δέχονται αλλαγή φοράς περιστροφής.




Απάντηση με παράθεση