Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νικολας
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Πατρα
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Οπως το εξηγεις αντιλαμβανομαι πως λειτουργει. Αυτο ομως που δεν μπορω να καταλαβω ειναι γιατι απο τη στιγμη που ο επεξεργαστης δινει εντολη ειτε στο κ2 ειτε στο κ3, οποτε και κλεινει το αντιστοιχο κυκλωμα, θα πρεπει τα δυο αυτα ρελε να συνδεονται μεταξυ τους και να μην ειναι αυτονομα.
    Γιατι να μην πηγαινει η φαση στo 30 του καθε ρελε και οταν καποιο ενεργοποιειται να πηγαινει το ρευμα στο 87 του και απο εκει ειτε στο μαυρο ειτε στο καφε καλωδιο του μοτερ;

    Οπως βλεπω το σχεδιο εχουμε γεφυρωμενα τα 87α μεταξυ τους καθως και τα 30 μεταξυ τους και η φαση πηγαινει στα 87α. Αν ενεργοποιηθει το 1ο ρελε τοτε το ρευμα παει απο το 87α του 2ου ρελε διαμεσου του 30 του 1ου ρελε στο 87 του 1ου και απο εκει στο μαυρο καλωδιο. Αν ενεργοποιηθει το 2ο τοτε το ρευμα παει απο το 87α του 1ου, διαμεσου του 30 του 2ου στο 87 του 2ου.

    Προφανως καποιος λογος υπαρχει που γινεται αυτο και κατι δεν καταλαβαινω εγω αλλα τι ειναι αυτο που μου διαφευγει;

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    May 2013
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    108

    Προεπιλογή

    Με τη συγκεκριμένη συνδεσμολογία δεν υπάρχει υπάρχει περιθώριο λάθους, αν οπλίσουν για κάποιο λόγο και τα δύο ταυτόχρονα δεν θα τροφοδοτηθεί ο κινητήρας να περιστραφεί αριστερά αλλά και δεξιά ταυτόχρονα. Αν γινόταν αυτό προφανώς θα καιγόταν το μοτερ κατευθείαν. Αν παρατηρήσεις το σχέδιο θα δεις πως σε περίπτωση που οπλίσουν και τα δύο απλά δεν κλείνει κύκλωμα η φάση με το μοτέρ σε καμία από τις δύο κατευθύνσεις. Λέγεται (ηλεκτρική) μανδάλωση κινητήρα και χρησιμοποιείται σε όλους τους κινητήρες που δέχονται αλλαγή φοράς περιστροφής.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panagiwtis : 09-11-19 στις 00:10

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον panagiwtis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    kamposos (10-11-19)

  4. #3
    Το avatar του χρήστη gep58
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    267

    Προεπιλογή

    Συμφωνώ με την επεξήγηση λειτουργίας αλλά για να ακριβολογούμε δεν υπάρχει όρος "ηλεκτρική μανδάλωση κινητήρα". Ηλεκτρική (υπάρχει και ή μηχανική) μανδάλωση των ρελέ λέγεται αλλά και πάλι όχι αυτή η συνδεσμολογία. Ηλεκτρική μανδάλωση επιτυγχάνουμε όταν μία βοηθητική NO επαφή του Κ1 ελέγχει το πηνίο του Κ2 και μία NO του Κ2 το πηνίο του Κ1 και έτσι με αυτό τον τρόπο αποκλείεται η περίπτωση ταυτόχρονης ενεργοποίησης των ρελέ. Στην προκειμένη συνδεσμολογία απλά πρόκειται για μια τακτική προστασίας του συστήματος πλακέτα-μοτέρ σε περίπτωση ταυτόχρονης ενεργοποίησης των 2 ρελέ.
    P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
    Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον gep58 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    kamposos (10-11-19)

  6. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    May 2013
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    108

    Προεπιλογή

    Πολύ σωστά τα λες Γιώργο, υπέθεσα πως και σε αυτή την εφαρμογή χρησιμοποιούμε την ίδια ορολογία (την οποία έγραψα λάθος). Στην ουσία και στις 2 περιπτώσεις επιτυγχάνεται το ίδιο αποτέλεσμα.

  7. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νικολας
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Πατρα
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Σας ευχαριστω αμφοτερους.

  8. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Νικολας
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Πατρα
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή

    Χθες προσπαθησα να επιδιορθωσω την πλακετα. Ανακαλυψα με το πολυμετρο οτι το ενα ρελε μας αφησε οποτε σημερα πηγα και αγορασα ενα νεο να το αντικαταστησω. Δυστυχως στην προσπαθεια να αφαιρεσω το χαλασμενο παιζει να εχω κανει ζημια στις επαφες της πλακετας οποτε θα πρεπει να τσεκαρω και αυτο το θεμα σημερα.

    Μια ερωτηση ακομα. Διπλα απο τα ρελε, στα δεξια, υπαρχει ενα κοκκινο εξαρτημα. Αυτο τι ακριβως ειναι; Στο ενα του πινακι συνδεονται τα δυο nc των ρελε του μοτερ, στο αλλο πινακι το com του ρελε της λαμπας. Με το πολυμετρο ειδα οτι τα δυο πινακια αυτα εχουν συνεχεια. Ειναι φυσιολογικο αυτο;

  9. #7
    Το avatar του χρήστη gep58
    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    267

    Προεπιλογή

    Πρέπει να είναι μ/ς ρεύματος. Και ναι σωστά βρίσκεις συνέχεια στα 2 πινς.
    Αυτός ο πίνακας δεν παράγεται πλέον όπως είδα στο διαδίκτυο. Από μια περιγραφή που βρήκα ο μ/ς αυτός κάνει την παρακάτω δουλειά.

    Αυτόματη ανίχνευση υπερφόρτωσης μοτέρ (power stop).
    Ο πίνακας μετράει συνεχώς την ένταση του ρεύματος τροφοδοσίας του μοτέρ. Εάν εντοπίσει απότομη αλλαγή αυτής της έντασης και ανάλογα με την σχετική ρύθμιση του αντίστοιχου επιλογέα, δίνει εντολή σταματήματος (STOP) ή εντολή ανοίγματος (OPEN). Η ευαισθησία της σχετικής διάταξης είναι ρυθμιζόμενη μέσω του ποτενσιόμετρου POWER STOP, ενώ είναι δυνατή και η απενεργοποίηση αυτής της λειτουργίας. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνεται και ασφάλεια αντισύνθλιψης στην περίπτωση ύπαρξης εμποδίου στην τροχιά της πόρτας. Η λειτουργία αυτή αποτελεί την τελευταία προστασία για την περίπτωση εγκλωβισμού κάποιου αντικειμένου από το κινούμενο φύλλο της πόρτας και δεν υποκαθιστά την χρήση φωτοκυττάρων ασφαλείας.
    P Σώστε ένα δέντρο και προστατέψτε το περιβάλλον μας.
    Μην το τυπώνετε αν πραγματικά δεν υπάρχει λόγος.

  10. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον gep58 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    kamposos (12-11-19)

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 135
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-09-24, 09:34
  2. [Κλιματιστικό LG] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ LG MIRROR 18άρι
    από nickbebinos στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 134
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-23, 19:50
  3. [Bosch] πλακετα και οχι μονο πλυντηριου πιατων bosch
    από ben155 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-09-19, 20:30
  4. Πλακετα καθυστερησης ρολλων
    από JOUN στο forum Εξαρτήματα προς Ζήτηση & Προσφορά
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-08-19, 21:00

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας