Δημήτρη, Νίκο και Γιάννη σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και την καλή σας διάθεση. Απάντηση θα πάρω σίγουρα από εξουσιοδοτημένο συνάδελφο και γνωστό μου της ευρύτερης περιοχής μου στον οποίο με παρέπεμψαν από τα κεντρικά στην Αθήνα.
Όσον αφορά τη βλάβη, αν μεγεθύνετε την πρώτη φωτό θα δείτε ένα καρουμπαλάκι στον επεξεργαστή ο οποίος "έσκασε". Ο πελάτης άκουσε ένα τσάφ και η τηλεόραση έσβησε. Είναι σε σταντμπαι αλλά δεν ξεκινά. Απλά δε θέλω να το ρισκάρω(αν ήταν δική μου θα το έκανα, βρήκα οριτζιναλ από κίνα). οπότε μια καινούργια για σίγουρα και γρήγορα