Η πρόοδος του μηχανήματος είναι ότι αφού δούλεψε 2 νύχτες κ 3 μεσημέρια σε ψύξη , φθινοντας καθημερινά σε απόδοση έφθασε σήμερα να δουλεύει στην ψύξη σαν σκέτος φανης/ανεμιστήρας δλδ και πλέον δεν έχει χιονακι στην σωλήνα υψηλής πίεσης όπως ακριβώς είχε συμπεριφερθεί πριν την επίσκεψη του ψυκτικού.Αν ξέρει κάποιος να μου πει η τετραοδη αφού οπλίζει στη θέρμανση με το μαγνήτη στην ψύξη υποθέτω αλλάζει θέση με ελατήριο μέσα στο πουρακι που με αλλαγή θέσης σε κάποιο εμβολακι επιτρέπει την δίοδο φρέον προς την τετραοδη ώστε αυτή να αλλάξει θέση κ να αντιστρέψει την διαδρομή του φρέον στο κύκλωμα.?Αν οι φλάντζες τετραοδης για κάποιο άγνωστο λόγο καταστράφηκαν μήπως υπάρχει περίπτωση σκουπίδια να κυκλοφορουν στο κύκλωμα και να φράξουν κάποιο τριχοειδείς ψεκασμού ?η αν καταφέρω να την αλλάξω την τετραοδη θα λειτουργεί εντάξει? για καινούρια αγορά υπάρχει κάποια γνώμη για TCL ,F&U,Arrielli,Coolstar 12000 βτυ?Αυτά βρίσκω κάπως οικονομικά Αν γνωρίζει κάποιος ας με κατατοπίσει κι ευχαριστω