-
Η πρόοδος του μηχανήματος είναι ότι αφού δούλεψε 2 νύχτες κ 3 μεσημέρια σε ψύξη , φθινοντας καθημερινά σε απόδοση έφθασε σήμερα να δουλεύει στην ψύξη σαν σκέτος φανης/ανεμιστήρας δλδ και πλέον δεν έχει χιονακι στην σωλήνα υψηλής πίεσης όπως ακριβώς είχε συμπεριφερθεί πριν την επίσκεψη του ψυκτικού.Αν ξέρει κάποιος να μου πει η τετραοδη αφού οπλίζει στη θέρμανση με το μαγνήτη στην ψύξη υποθέτω αλλάζει θέση με ελατήριο μέσα στο πουρακι που με αλλαγή θέσης σε κάποιο εμβολακι επιτρέπει την δίοδο φρέον προς την τετραοδη ώστε αυτή να αλλάξει θέση κ να αντιστρέψει την διαδρομή του φρέον στο κύκλωμα.?Αν οι φλάντζες τετραοδης για κάποιο άγνωστο λόγο καταστράφηκαν μήπως υπάρχει περίπτωση σκουπίδια να κυκλοφορουν στο κύκλωμα και να φράξουν κάποιο τριχοειδείς ψεκασμού ?η αν καταφέρω να την αλλάξω την τετραοδη θα λειτουργεί εντάξει? για καινούρια αγορά υπάρχει κάποια γνώμη για TCL ,F&U,Arrielli,Coolstar 12000 βτυ?Αυτά βρίσκω κάπως οικονομικά Αν γνωρίζει κάποιος ας με κατατοπίσει κι ευχαριστω
-
-
Καλησπερα γιωργο το θεμα σου για αγορα νεου ειναι απλο. Το κλιματιστικο απο την φυση του ειναι ψυκτικη μηχανη οποτε μην πιστεψεις τα επαγγελματια τρικ που σου λενε οι εμποροι ,πλεον η τεχνολογια βοηθαει τους τους εμπορους να σου πουνε πολλα .ολες αυτες η μαρκες που λες φτιαχνονται στο ιδιο εργοστασιο made china η made prc .Αν βρεις μηχανημα on/off οπως λεγονται παρτο λιγο δυσκολο γιατι δεν υπαρχουν τα περισοτερα ειναι inverter ειναι αληθεια οτι κανει μια μικρη οικονομια αλλα δεν ειναι αληθεια αυτα που λενε για μεγαλη.ενα αλλο θεμα που θα αντιμετωπισης ειναι η εγγυησης δηλαδη υπαρχουν εταιριες που σου δεινουν 10 χρονια στο μοτερ,και σου λεω οτι αυτο ειναι απατη ,και σου εξειγω οτι η κατασκευαστες εφτιαξαν μια τεχνολογια για να δουλευει το συστημα πιο αναλυτηκα το μοτερ inverter ειναι φτιαχμενο για να αντεχει πτωσεις τασεως ακομα και βραχυκυκλωμα δεν ειναι ευκολο να χαλασει,και αν χαλασει ειναι σιγουρο οτι η εγγυηση θα εχει φυγη,στο inverter αυτο που χαλαει ειναι η πλακετα που ειναι ακριβη,και το μοτερ ειναι ακριβο,καλα αν χαλασει το μοτερ και ερθει τεχνικος θα σου πει παρε καινουριο για να δουλειει το συστημα.γιατι δεν δινουν εγγυηση 10 χρονια στην πλακετα γιατι δεν τους συμφερει.ολα αυτα στα λεω γιατι την πατηση ο ιδιο οταν ειχα δωση 1650 για mitsubishi και καλα η mercendes του κλιματισμου μετα απο 12 χρονια λειτουργειας χωρις βλαβη χτυπαει ο συμπιεστης και φυσικα ο τεχνικος μου λεει παμε για καινουριο , μην δωσεις πολλα λεφτα την φιρμα αλλαζουν και τα πουλανε με αλλο ονομα μεταξυ απο αυτα που λες για f/u και arrielli oxi η tcl η coolstar.ξεχασα να σου πω οτι ενα κλιματιστικο on/off σε βλαβη μαζευετε πιο ευκολα απο ενα inverter.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης