Παράθεση Αρχικό μήνυμα από brasidas12 Εμφάνιση μηνυμάτων
μου εδωσε ενας γνωστος μου ψυκτικος. 40 ευρω το κιλο εχει κ παει κ για αλλη αύξηση αποτι μου ειπε
Αν πάει έτσι θα συμφέρει να αγοράζεις κλιματιστικά με 200€ για το φρεον και μόνο.