Αρχικό μήνυμα από brasidas12 μου εδωσε ενας γνωστος μου ψυκτικος. 40 ευρω το κιλο εχει κ παει κ για αλλη αύξηση αποτι μου ειπε Αν πάει έτσι θα συμφέρει να αγοράζεις κλιματιστικά με 200€ για το φρεον και μόνο.
Όροι Χρήσης