Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 25

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.176

    Προεπιλογή

    Με πολύ μεγάλη ευκολία κατασκευάζουμε έναν αισθητήρα ρεύματος τυλίγοντας μερικές σπείρες σύρμα εμαγιέ μονωμένο γύρω από το σώμα μία μαγνητικής γυάλινης επαφής μεγάλου μεγέθους ( όχι τις μικρές ) δηλαδή κατασκευάζουμε ένα πηνίο και το συνδέουμε σε σειρά με το μοτέρ, σε έναν από τους δύο αγωγούς τροφοδοσίας.Αν το μοτέρ σκαλώσει, η βρει εμπόδιο κατά την περιστροφή, ή αν καεί κάποια στιγμή, η αν τα καλώδια που πηγαίνουν προς το μοτέρ βραχυκυκλώσουν, τότε ενεργοποιείται η μαγνητική επαφή και κάνει στοπ στο μοτέρ ( φυσικά πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη συνδεσμολογία με ρελέ) και συνεργάζεται μόνο με πλακέτες ελέγχου κι όχι με μηχανικούς διακόπτες.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη chipakos-original : 01-08-19 στις 10:18
    Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
    Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Apr 2010
    Περιοχή
    Γλυφάδα
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Ο έλεγχος ρολλού γίνεται πολύ εύκολα με το shelly2.5 αξίας 20 ευρώ https://shelly.cloud/shelly-25-wifi-...me-automation/

    Μπορεί να τοποθετηθεί μέσα στο κουτί υπάρχοντος διακόπτη ρολλού και μπορείς να ελένξεις το ρολλό απο τον διακόπτη και απο το κινητό σου, παρέχει προστασία απο υπερφόρτωση, μπορείς να ορίσεις χρονικά όρια, να κάνεις calibration για τα τέρματα και πολλά άλλα .....

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον georgeb1957 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    JOUN (01-08-19)

  4. #3
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.696

    Προεπιλογή

    Ωραιο το shelly..Kατι τετοιο εψαχνα αλλα αυτο κανει πολλα περισσοτερα.
    Ειδες οι Βουλγαροι;
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 135
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-09-24, 09:34
  2. [Κλιματιστικό LG] ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΛΑΚΕΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ LG MIRROR 18άρι
    από nickbebinos στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 134
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-23, 19:50

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας