Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 3 από 3

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Μάλιστα .... με λίγα λόγια ελέγχεται από 2 πράγματα , 1) ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα 2) από ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη
    https://www.motor.com/magazine-summa...t-compressors/
    Μου το χαλάνε και ο ηλεκτρονικός έλεγχος !!
    Νόμιζα ότι επειδή είδα σε κάποια βίντεο την expansion valve (θερμοστατική βαλβίδα με τσουνί ) που ελέγχεται από την θερμοκρασία του αισθητήρα στο πιο απομακρυσμένο σημείο του εξατμιστή (κατάψυξη στοιχεία ) , θεώρησα ότι μόνο αυτό τα "κάνει όλα " περί ελέγχου πιέσεων . Και ότι απλά ήθελε μόνο τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη . και τα υπόλοιπα τα φροντίζει η θερμοστατική βαλβίδα . Σκούρα τα πράγματα
    Άρα πρέπει να ψάξω να βρω παλαιού τύπου σύστημα απλό με μηχανική θερμοστατική βαλβίδα ? για να μην μπλέξω με τα πιο κουλτουριάρικα περί ηλεκτρονικών ελέγχων ταυτόχρονα.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 13-07-19 στις 18:55

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό] Κλιματιστικό Firstline
    από dimitrish στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-06-19, 21:39

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας