Μάλιστα .... με λίγα λόγια ελέγχεται από 2 πράγματα , 1) ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα 2) από ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη
https://www.motor.com/magazine-summa...t-compressors/
Μου το χαλάνε και ο ηλεκτρονικός έλεγχος !!
Νόμιζα ότι επειδή είδα σε κάποια βίντεο την expansion valve (θερμοστατική βαλβίδα με τσουνί ) που ελέγχεται από την θερμοκρασία του αισθητήρα στο πιο απομακρυσμένο σημείο του εξατμιστή (κατάψυξη στοιχεία ) , θεώρησα ότι μόνο αυτό τα "κάνει όλα " περί ελέγχου πιέσεων . Και ότι απλά ήθελε μόνο τον ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη . και τα υπόλοιπα τα φροντίζει η θερμοστατική βαλβίδα . Σκούρα τα πράγματα
Άρα πρέπει να ψάξω να βρω παλαιού τύπου σύστημα απλό με μηχανική θερμοστατική βαλβίδα ? για να μην μπλέξω με τα πιο κουλτουριάρικα περί ηλεκτρονικών ελέγχων ταυτόχρονα.