Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Αποκλείεις τελικά να έχει θέμα η ίδια η αντλία ασχέτως αν το φίλτρο της φαίνεται ΟΚ;

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.733

    Προεπιλογή

    Θα ήταν προτιμότερο στην στιγμή του ήχου να βλέπαμε στο βίντεο και την πλευρά τροχαλίας για να βλέπουμε αν ο ήχος συμπίπτει σε ίδιο χρόνο με την περιστροφή του κάδου . Ο ήχος μου θυμίζει τριβή λάστιχου ιμάντα τροχαλίας ? (δεν είμαι σίγουρος , ίσως και εσωτερικά του κάδου ) δοκίμασε και με χωρίς φορτίο , ή αν θεωρείς λάσκα τον ιμάντα τροχαλίας .

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Εννοείς Πέτρο το ενδεχόμενο να έχει χαλαρώσει ο ιμάντας που μεταδίδει την κίνηση από το μοτέρ στο τύμπανο;

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.733

    Προεπιλογή

    Ναι , και όταν βλέπεις οπτικά την τροχαλία πότε αυτή κινείται εννοείται και πιο εύκολα θα καταλάβεις ταυτόχρονα με την στιγμή του θορύβου τι μπορεί να είναι (π.χ. αν την στιγμή του θορύβου η τροχαλία δεν είναι σε περιστροφή / μπορείς να υποψιαστείς π.χ. την αντλία κτλ ) .

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Το πλυντήριο είναι 17 ετών. Να υποθέσω ότι σε τόσα χρόνια είναι λογικό να έχει χαλαρώσει ο εν λόγω ιμάντας;

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.733

    Προεπιλογή

    Τα έτη λειτουργίας έχουν να κάνουν και με τον χρήστη τις συσκευής (αν το δουλεύω εγώ θα πάει 117 χρόνια ) ενώ άλλος μπορεί και στο καλημέρα .
    Απλά ο ήχος μου θυμίζει συμβάντα με ιμάντα (μπορεί όμως να είναι και κάτι άλλο ) το ισχυρότερο χαρτί παίζεται στο #2
    Απλά τονίζω ότι καλύτερα είναι να βλέπεις και οπτικά την κίνηση της τροχαλίας
    Αν έχω δίκιο για ιμάντα τότε ο ήχος θα παρουσιαστεί κοντά στην εκκίνηση των αργών στροφών του κάδου που είναι και το μεγαλύτερο ζόρι στον ιμάντα (στο στύψιμο αλλάζει η συμπεριφορά τριβής διότι εκεί γίνεται ομαλά )
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 10-07-19 στις 22:51

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    89

    Προεπιλογή

    Καλημέρα. Πέτρο από τον ήχο που ακούγεται στο βίντεο, θα απέκλειες το ενδεχόμενο να πρόκειται για ήχο από την αντλία αποστράγγισης, όπως μου γράφει ένας φίλος στα σχόλια του βίντεο που ανέβασα πριν; Σκέψου πχ ότι το κάνει μόνο στη φάση αποστράγγισης κι όχι όταν εκκινεί για πρώτη φορά ο κάδος όταν ξεκινά το πρόγραμμα.

Παρόμοια Θέματα

  1. [Miele] Θόρυβος στο κάδο miele novotronic w863
    από Nikos v στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-06-19, 22:11
  2. [Brandt] WM61200 brandt
    από Agapios στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-05-19, 20:14
  3. [Brandt] Kωδικός βλάβης d 10 σε πλυντήριο brandt.
    από ΜΑΚΗΣ ΔΟΡ στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-05-19, 00:09
  4. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-04-19, 14:08

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας