Αποκλείεις τελικά να έχει θέμα η ίδια η αντλία ασχέτως αν το φίλτρο της φαίνεται ΟΚ;
Αποκλείεις τελικά να έχει θέμα η ίδια η αντλία ασχέτως αν το φίλτρο της φαίνεται ΟΚ;
Θα ήταν προτιμότερο στην στιγμή του ήχου να βλέπαμε στο βίντεο και την πλευρά τροχαλίας για να βλέπουμε αν ο ήχος συμπίπτει σε ίδιο χρόνο με την περιστροφή του κάδου . Ο ήχος μου θυμίζει τριβή λάστιχου ιμάντα τροχαλίας ? (δεν είμαι σίγουρος , ίσως και εσωτερικά του κάδου ) δοκίμασε και με χωρίς φορτίο , ή αν θεωρείς λάσκα τον ιμάντα τροχαλίας .
Εννοείς Πέτρο το ενδεχόμενο να έχει χαλαρώσει ο ιμάντας που μεταδίδει την κίνηση από το μοτέρ στο τύμπανο;
Ναι , και όταν βλέπεις οπτικά την τροχαλία πότε αυτή κινείται εννοείται και πιο εύκολα θα καταλάβεις ταυτόχρονα με την στιγμή του θορύβου τι μπορεί να είναι (π.χ. αν την στιγμή του θορύβου η τροχαλία δεν είναι σε περιστροφή / μπορείς να υποψιαστείς π.χ. την αντλία κτλ ) .
Το πλυντήριο είναι 17 ετών. Να υποθέσω ότι σε τόσα χρόνια είναι λογικό να έχει χαλαρώσει ο εν λόγω ιμάντας;
Τα έτη λειτουργίας έχουν να κάνουν και με τον χρήστη τις συσκευής (αν το δουλεύω εγώ θα πάει 117 χρόνια ) ενώ άλλος μπορεί και στο καλημέρα .
Απλά ο ήχος μου θυμίζει συμβάντα με ιμάντα (μπορεί όμως να είναι και κάτι άλλο ) το ισχυρότερο χαρτί παίζεται στο #2
Απλά τονίζω ότι καλύτερα είναι να βλέπεις και οπτικά την κίνηση της τροχαλίας
Αν έχω δίκιο για ιμάντα τότε ο ήχος θα παρουσιαστεί κοντά στην εκκίνηση των αργών στροφών του κάδου που είναι και το μεγαλύτερο ζόρι στον ιμάντα (στο στύψιμο αλλάζει η συμπεριφορά τριβής διότι εκεί γίνεται ομαλά )
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 10-07-19 στις 22:51
Καλημέρα. Πέτρο από τον ήχο που ακούγεται στο βίντεο, θα απέκλειες το ενδεχόμενο να πρόκειται για ήχο από την αντλία αποστράγγισης, όπως μου γράφει ένας φίλος στα σχόλια του βίντεο που ανέβασα πριν; Σκέψου πχ ότι το κάνει μόνο στη φάση αποστράγγισης κι όχι όταν εκκινεί για πρώτη φορά ο κάδος όταν ξεκινά το πρόγραμμα.