Κούρδισα το καρούλι του μηχανισμού σωστά και βίδωσα τον ιμάντα πάνω.
Υποθέτω σωστή φορά του ιμάντα (μήπως το έβαλες αντίθετα )
Έχει πολλά βίντεο που θα βοηθήσουν
https://video.search.yahoo.com/video...rnational&tt=b

https://www.youtube.com/watch?v=4u4f6344eCA
Εάν έκανες όπως περιγράφουν τα βίντεο (όλα σωστά ) τότε υποθέτω το λαμάκι ή στράβωσε και πιέζει τον ιμάντα περισσότερο ή το ελατήριο έχει αδυνατίσει και δεν είναι ικανό να τραβήξει μαζέψει την ταινία . Η κόντρα στο λαμάκι δεν είναι αυτή που νομίζουμε στο τσάκισμα της ταινίας με το λαμάκι και που φαίνεται εξωτερικά οπτικά / αλλά πίσω από το λαμάκι και μεταξύ ενός πίρου (ανάμεσα από το λαμάκι + πίρο περνάει ο ιμάντας ) αν στράβωσε πιέζει την ταινία εκτός ορίου / ή πήρες ιμάντα που ενδεχομένως να είναι παχύτερος σε σχέση με τον πρωτότυπο.

προσπαθώ να αποφύγω τον μάστορα, έμεινα άνεργος πριν δύο μέρες.
Και εμείς που δουλεύουμε χρόνια τι καταλάβαμε ? χρωστάμε τα μαλλιοκέφαλα μας ακριβώς επειδή δουλεύουμε και τέτοιο είναι το σύστημα .