Αν και αργοπορημενος κατα πολυ στο thread βρηκα ενδιαφερον τη συζητηση! Εγω προσωπικα σπουδαζω ηλεκτρονικη και προσπαθω να πιανω μονος μου να φτιαχνω(ή μαλλον να χαλαω).Προσωπικα πρωτα απο ολα ειμαι ειλικρινης με τον εαυτο μου και αυτο το λεω διοτι αν κατι δεν το ξερω παραδεχομαι οτι δεν το ξερω γιατι η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας! Οποτε καποιος που δεν ξερει και θελει να μαθει , θα μαθει. Αυτος που ειναι ημιμαθης ειναι επικινδυνος.




).Προσωπικα πρωτα απο ολα ειμαι ειλικρινης με τον εαυτο μου και αυτο το λεω διοτι αν κατι δεν το ξερω παραδεχομαι οτι δεν το ξερω γιατι η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας! Οποτε καποιος που δεν ξερει και θελει να μαθει , θα μαθει. Αυτος που ειναι ημιμαθης ειναι επικινδυνος.
Απάντηση με παράθεση