Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4

Θέμα: LG TV 42LS3400

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.368

    Προεπιλογή

    Αν το τροφοδοτικό σου είναι το EAY62769501 από το site : https://elektrotanya.com/lg_eay62769...wnload.html#dl
    κατεβάζεις το Service Manual.
    Αν ο κεντρικός ηλεκτρολυτικός που αναφέρεις είναι ο C610 (82 μF / 450V) τότε έλεγξε τα παρακάτω :
    - MOSFET Q601 (TK10A60D), R601 (0,08Ω), R609 (100Ω), R610 (22Ω), Q603 (KTN2907AS), D604 (1N414, R603 (10ΚΩ),
    - MOSFET΄s Q101, Q102 (STD10NM60N), R119, R122 (10Ω), R118, R121 (47Ω), R124 (1ΜΩ/0,5W), D103, D121 (1N414
    - R613, R614, R615, R616 & R623 (750ΚΩ).
    Εννοείται ότι τα MOSFET΄s που πιθανόν να δημιουργούν και το πρόβλημα της υπέρτασης λόγω των εσωτερικών πολώσεων
    των Drain-Source & Source-Gate με διόδους που μάλλον άνοιξαν, καλό είναι ν΄ αντικατασταθούν.
    Επίσης έλεγξε τις διόδους D601, D602 (S3V60) & τη πολύ γρήγορη δίοδο D603 (STTH10LCD06FP) και πιθανόν αντικατέστησε.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  2. #2

    Μέλος
    Εγγραφή
    May 2007
    Περιοχή
    ΚΙΣΑΜΟΣ ΧΑΝΙΩΝ ΚΡΗΤΗΣ
    Μηνύματα
    348

    Προεπιλογή

    Εκει προσανατολιζομουνα κι εγω ευχαριστω παντως να σαι καλα.Παντως το mosfet αν ειχε προβλημα θα πετουσε και καμια ασφαλεια πραγμα που δεν γινεται αλλα οψομεθα
    RADIO6146

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας