-
Αν το τροφοδοτικό σου είναι το EAY62769501 από το site : https://elektrotanya.com/lg_eay62769...wnload.html#dl
κατεβάζεις το Service Manual.
Αν ο κεντρικός ηλεκτρολυτικός που αναφέρεις είναι ο C610 (82 μF / 450V) τότε έλεγξε τα παρακάτω :
- MOSFET Q601 (TK10A60D), R601 (0,08Ω), R609 (100Ω), R610 (22Ω), Q603 (KTN2907AS), D604 (1N414
, R603 (10ΚΩ),
- MOSFET΄s Q101, Q102 (STD10NM60N), R119, R122 (10Ω), R118, R121 (47Ω), R124 (1ΜΩ/0,5W), D103, D121 (1N414
- R613, R614, R615, R616 & R623 (750ΚΩ).
Εννοείται ότι τα MOSFET΄s που πιθανόν να δημιουργούν και το πρόβλημα της υπέρτασης λόγω των εσωτερικών πολώσεων
των Drain-Source & Source-Gate με διόδους που μάλλον άνοιξαν, καλό είναι ν΄ αντικατασταθούν.
Επίσης έλεγξε τις διόδους D601, D602 (S3V60) & τη πολύ γρήγορη δίοδο D603 (STTH10LCD06FP) και πιθανόν αντικατέστησε.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης
-
-
Εκει προσανατολιζομουνα κι εγω ευχαριστω παντως να σαι καλα.Παντως το mosfet αν ειχε προβλημα θα πετουσε και καμια ασφαλεια πραγμα που δεν γινεται αλλα οψομεθα
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης