Αν δεν το ΄χει κάποιος συνάδελφος, ψάξε το με τα στοιχεία του chassis στο Διαδίκτυο γιατί σαν μοντέλο
δεν έχουν ανεβάσει κάτι οι φίλοι Γάλλοι.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης