η συγκερκριμένη βλάβη πέρασε και απο μένα παλιά.
έτυχε να εχω t-con για δοκιμή η οποία δεν έφταιγε φυσικά.
Μου την άφησαν και την πέταξα κρατώντας τα ανταλλακτικά.
πού ήσουν ρε Φάνη πιο μπροστα να μας πεις για τα smd πυκνωτάκια..
η πληροφορία αυτή είναι πολύ σημαντική για τους υπόλοιπους συναδέλφους.
Μήπως να φτιαχτεί μια βάση δεδομένων βλαβών εδώ κάπου να την έχουμε σαν αρχείο βλαβών;;; ( λέω εγώ τώρα)
κάτι σαν το γερμανικό EURAS του Αμοιρίδη..




Απάντηση με παράθεση