Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 4 από 4

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Dec 2018
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    9

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα και πάλι,

    Τελικά χρησιμοποίησα κοσάκια, θερμοσυστελλόμενα και καλώδια σιλικόνης για τις επεκτάσεις, χρησιμοποίησα τους παλιούς κοννέκτορες.
    Ενώ τη συνδεσμολογία την είδα στην παρακάτω φωτογραφία και φυσικά δεν έδωσα τα 55,00 € που ζητήσαν.
    επεκταση.jpg
    Όλα καλά και πλέον λειτουργούν και οι ενδείξεις θερμότητας σε κάθε εστία.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον apostolis72 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (09-04-19)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Pitsos] Pitsos κάτω πάγκου, πιθανό πρόβλημα θερμοστάτη;
    από Giorgis4 στο forum Φούρνος & Εστία
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-09-18, 13:20
  2. Απαντήσεις: 23
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-08-18, 19:26
  3. [Άλλη] Έχανε υγρά κατά το ψήσιμο από τα κάτω-δεξιά του φούρνου
    από DGeorge στο forum Ηλεκτρική Κουζίνα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-02-18, 01:34
  4. Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-01-16, 10:49
  5. [Bosch] Εντοιχιζόμενος φούρνος & εστία HEN330540/01 TYPE HTHE33
    από sonak στο forum Φούρνος & Εστία
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-15, 13:27

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας