Καλησπέρα και πάλι,
Τελικά χρησιμοποίησα κοσάκια, θερμοσυστελλόμενα και καλώδια σιλικόνης για τις επεκτάσεις, χρησιμοποίησα τους παλιούς κοννέκτορες.
Ενώ τη συνδεσμολογία την είδα στην παρακάτω φωτογραφία και φυσικά δεν έδωσα τα 55,00 € που ζητήσαν.
επεκταση.jpg
Όλα καλά και πλέον λειτουργούν και οι ενδείξεις θερμότητας σε κάθε εστία.




Απάντηση με παράθεση