ενα ευχαριστω ειναι πολυ λιγο!!! να ειστε καλα!!! αυτο ηταν!! ηθελε τεντωμα ο ταπητας, τα εφτιαξα και τωρα λειτουργει τελεια!!! σας ευχαριστω πολυ πολυ!!!
ενα ευχαριστω ειναι πολυ λιγο!!! να ειστε καλα!!! αυτο ηταν!! ηθελε τεντωμα ο ταπητας, τα εφτιαξα και τωρα λειτουργει τελεια!!! σας ευχαριστω πολυ πολυ!!!
mikemtb73 (01-04-19)