Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.539

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από GSR600 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπόψιν εγώ άλλαξα αμορτισέρ πριν κάνα 2 μήνες και φόραγε αυτά τα πλακέ αλλά ευτυχώς που πήγα στην siemens και πήρα τα γνήσια διότι είχαν αλλάξει κωδικό και πλέον δίνανε μαύρα στρογγυλά πιο ενισχυμένα.
    Και το Κιτ επισκευής για πλακέ αμορτισέρ γνήσιο είναι και σε γλυτώνει από δράπανα και τρυπάνια που χρειάζεται να έχεις για να αλλάξεις αμορτισέρ σε αυτό το μοντέλο.
    https://www.kominis.gr/index.php?opt...roduct_id=6139
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tipos : 08-03-19 στις 20:24

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό] ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΒΑΛΒΙΔΕΣ
    από Fordakias στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-06-16, 16:35
  2. [Κλιματιστικό] ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΦΥΓΡΑΝΤΗΡΑ
    από Fordakias στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-12-15, 08:53
  3. [iPod] ερωτηση για αλλαγη digitizer σε iPad 4
    από nextforbest στο forum iPod/MP3/MP4/Φορητές Συσκευές
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-07-14, 13:57
  4. ερωτηση για flux
    από diskjohn στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-05-14, 00:41
  5. [Sony PS3] ερωτηση για reballing..
    από johny7 στο forum Παιχνιδομηχανή
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-03-13, 10:04

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας