Όταν αντί για λίγες στροφές κάνει πολλές τότε οι πιθανότητες είναι οι εξής
1-καμενη ταχογενητρια. Βρίσκεται στο πίσω μέρος του μοτέρ και έχει δύο καλώδια, πρέπει να την μέτρησης ωμικα μήπως και έχει διακοπή.
2- σπασμένο ή ξεβιδομενο μαγνήτη, βρίσκεται μέσα στην ταχογενητρια.
3- πρόβλημα στην καλωδίωση από το μοτέρ προς την πλακέτα. Χρειάζεται καλός οπτικός και ωμικος έλεγχος.
4- πλακέτα
Όπως καταλαβαίνεις Ελένη χρειάζεται να έχεις κατάλληλες γνώσεις και κατάλληλα εργαλεία ώστε να βρεις την βλάβη.





Απάντηση με παράθεση