Απερνεργοποιο τέλειος το πρώτο χειριστήριο..και βάζω το ενσύρματο που υποτίθεται ότι πρέπει να το δει κατευθείαν...πατάω και το ps πλήκτρο και τίποτα....
Απερνεργοποιο τέλειος το πρώτο χειριστήριο..και βάζω το ενσύρματο που υποτίθεται ότι πρέπει να το δει κατευθείαν...πατάω και το ps πλήκτρο και τίποτα....