Τελικά επέστρεψα στα πάτρια εδάφη. Είδα τον ενισχυτή χθές. Καθάρισα λίγο το καπνισμένο σημείο με ασετόν και αχνοφάνηκε ένα 5 V αλλά είχε χώρο ακόμα για ένα ψηφίο μπροστά απο το 5. Σκέφτηκα λοιπόν να δοκιμάσω την συμβουλή το Σήφη και έβαλα μια ζένερ στα 15 V. Ο ενισχυτής δούλεψε χωρίς να ζεστάνει την 82 Ω αντίσταση δίπλα στη ζένερ. Αλλά πάλι άργησε αρκετά περί τα 4 λεπτά να σώσει έξοδο. Πήρα φόρα με το καπασιτόμετρο και βρήκα αρκετόυς ηλεκτρολυτικούς με πεσμένη χωρητικότητα. Τούς άλλαξα με καινούριους και τελικά έχει έξοδο μετά απο 3 δευτερόλεπτα απο το πάτημα του ΟΝ. Τον δοκίμασα με σήμα στην είσοδο για αρκετές ώρες και δούλεψε άψογα.
Ευχαριστώ πολύ όλους για την βοήθειά σας.