Φίλε Γιώργο,
σίγουρα δεν είναι και μικρή η ζημιά που προξένησες (πράγματι ο κρύσταλλος της οθόνης πάει μετά το fiber glass και τη πλαστική διάφανη μεμβράνη)
αλλά δεν είναι και να πέσεις σε μελαγχολία ή να βλαστημάς τον εαυτό σου καθόσον όπως σου γράφει κι ο συνάδελφος Σταμάτης που στα post 4 & 10
μάλλον σε πειράζει εντελώς φιλικά στο post 16 σου εξηγεί ότι σε συναδέλφους με μεγάλη πείρα στην επιδιόρθωση τέτοιων panel, μηδέ εξαιρουμένου
και του γράφοντος, έχει συμβεί αυτό που σου συνέβη (εσύ δε δικαιολογείσαι περισσότερο καθόσον η πείρα σου είναι ακόμα πολύ μικρή απ΄ ότι αναφέρεις).
Όπως σου γράφει ο Γιάννης στο post 13 η τηλεόραση πάει στην ανακύκλωση (οθόνη τέτοια που λέγεται κι "Αγιοβασιλιάτικη" δεν πωλείται πουθενά - τουλάχιστον
σ΄ όποια sites έψαξα στο Διαδίκτυο και δεν γνωρίζω αν την φέρνει η Αντιπρ/πεία της LG στην Ελλάδα και σε ποια τιμή), αλλά στην καλλίτερη περίπτωση μπορείς
να βάλεις προς πώληση τα μέρη που έμεινα άθικτα δηλ. Main Board PSU, LED Bars, πληκτρολόγιο, οπίσθιο καπάκι & STAND, Remote Control(τηλεχειριστήριο).
Τώρα αν σ΄ ενδιαφέρει από την ιστοσελίδα : https://www.ekos.gr/ProductCategory/...%2C3533&filter _manufacturer=LG&scufieldmobscsize%7CRANGE=10%2C76 &gclid=CjwKCAiAwJTjBRBhEiwA56V7q2Oq3b-nNUeqJ0DjjNuWq3lclpi6d0nI6q1QzdjqRx9Dj8yospE07xoCD M8QAvD_BwE
μπορείς ν΄ αγοράσεις από το e-κατ/μα "ekos.gr" μία TV LG 43UK6400 αντί του ποσού 419,12€.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης