Σήμερα παρέλαβα την λάμπα από ebay και την τοποθέτησα πάνω στο Laptop. Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες, όσες μπόρεσα να βγάλω βήμα - βήμα.
Σήμερα παρέλαβα την λάμπα από ebay και την τοποθέτησα πάνω στο Laptop. Σας παραθέτω μερικές φωτογραφίες, όσες μπόρεσα να βγάλω βήμα - βήμα.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
mikemtb73 (13-01-19)