Το μοτερ συνδεθηκε καιδουλευει στις αργες και στις γρηγορες και δουλευει ενταξει.
Το "εντάξει " θα το θέσουμε "μερικώς " και αυτό γιατί αφήσαμε κάποιες λεπτομέρειες επίτηδες για να μην μπερδευτείς αν στα έλεγα όλα μαζεμένα .
Η λεπτομέρεια αυτή πρόκειται για τις διαφορές των τυλιγμάτων στις δεξιά αριστερά στροφές , μεταξύ των αργών στροφών τύλιγμα με των γρήγορων στροφών τύλιγμα .
Στις αργές στροφές δεν υπάρχει πρόβλημα να αντιστρέφεις τις στροφές σε δεξιά - αριστερά (εφόσον αυτό γίνεται όπως τώρα χειροκίνητα που προλαβαίνει να σταματήσει το μοτέρ προτού να γυρίσει και από την αντίθετη πλευρά ) . Καταλαβαίνεις ότι σε εφαρμογή με διακόπτες θα παραβιαστεί αυτός ο κανόνας .
Στο πλυντήριο και συγκεκριμένα στον μηχανικό εγκέφαλο αυτές τις διαδικασίες τις φροντίζει με σωστούς χρόνους . (μια που ρωτάς , με τον ίδιο πυκνωτή , χωρίς να απαιτείται 2ος ίδιος ).
Στις αργές στροφές τα τυλίγματα είναι ίσα ωμικά (βοηθητικό τύλιγμα με κύριο τύλιγμα )
Στις γρήγορες στροφές έχουν διαφορές στα τυλίγματα μεταξύ βοηθητικού και κύριου τυλίγματος . Και εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα .

Πρέπει να δοκιμάσεις δεξιά - αριστερά στις γρήγορες στροφές και να δεις ποια από τις 2 φορές περιστροφής που δοκίμασες είναι η πιο ισχυρή (π.χ. κάποιο ζόρι με ξύλο στον άξονα του μοτέρ ) . Η πιο ισχυρή φορά περιστροφής θα χρησιμοποιηθεί και μόνο αυτή για τις γρήγορες στροφές περιστροφής . Και πάνω σε αυτό θα συνυπολογίσεις και την τοποθέτηση του μοτέρ στην κατασκευή που θέλεις να κάνεις (π.χ. τελείωσες την κατασκευή ..... και στο τέλος αντιλήφθηκες την σωστή φορά περιστροφής όσο αφορά τις γρήγορες στροφές ) .

Αυτό που κάνει ο μηχανικός εγκέφαλος πλυντηρίου είναι να αντιστρέφει τα 2 καλώδια (μέσω πλατινών επαφών του εγκεφάλου ) από πυκνωτή προς φισέτα μοτέρ (δεν έχει σχέση με το καφέ που είναι ο γενικός , και σίγουρα θα το έχεις καταλάβει ) .
Με τον ίδιο τρόπο ο μηχανικός εγκέφαλος πλυντηρίου φροντίζει να δώσει σωστή φορά των γρήγορων στροφών μετά από ίδιας φοράς περιστροφής των αργών στροφών του μοτέρ .
Άντε τον διακόπτη 6 επαφών τον βρίσκεις on1 - off - on2 (οff = τοποθετείς τις 2 επαφές πυκνωτή που πήγαιναν προς φισέτα μοτέρ , και από on 1 & on 2 κανονίζεις την αντιστροφή των καλωδίων προς φισέτα μοτέρ ) .
Για μίξη και γρήγορων στροφών το κεφάλι μου γύρισε ανάποδα
Γίνεται (αφού μπορεί ο μηχανικός εγκέφαλος ) αλλά δεν μπορώ να στο περιγράψω συγκεντρωμένα .