Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FreeEnergy Εμφάνιση μηνυμάτων
Μέχρι εδώ. Τα υπόλοιπα είναι ...άσχετα και δείχνουν συντεχνιακό τρόπο σκέψης! "Δικός μας είναι ας τον βοηθήσουμε με το να τον ανεχόμαστε..." Αν έχει "χίλια δίκια" τότε καλά κάνει και ξεμπροστιάζει τέτοιες συμπεριφορές! Μικροπρέπεια είναι να σκύβεις το κεφάλι όταν σε κοροϊδεύουν και όχι να αντιδράς. Κακία είναι να πληρώνεσαι και να μην κάνεις την δουλειά σου σωστά. Ρεβανσισμός; Ρεβανσισμός όταν σε ...κοροϊδεύουν; Δηλαδή και θύμα και φταίχτης ταυτόχρονα;
Το άλλο πάλι;

Επειδή συντηρεί και άλλους τότε θα ανεχόμαστε την ...κακοτεχνία ( αν υπάρχει... ); Τι σκεπτικό είναι αυτό τώρα; Άστον να κάνει ...ότι θέλει, να μην εξυπηρετεί τον πελάτη, επειδή έχει ...οικογένεια;
Ο Γιάννης, το θύμα δηλαδή να γίνει ...καλύτερος άνθρωπος; Έλεος κύριε ΣΚΛΗΚΟ; Μήπως, λέω μήπως, εσείς κύριε ΣΚΛΗΚΟ είστε ο ...καπάτσος τεχνικός;
Ούτε είμαι ο τεχνικός ούτε είμαι καπατσος , την πλευρά του τεχνικού την άκουσες ; Έχεις εικόνα το τι έγινε ; Αν έχει κάποιο πρόβλημα , πχ υγείας και δεν σηκώνει το τηλέφωνο ; αν θέλει να τα βρει ο Γιάννης με τον τεχνικό ας του κάνει καταγγελία ή και μήνυση ακόμα , όχι να γίνεται διαπόμπευση πίσω από Nickname χωρις πραγματικά στοιχεία σε φόρουμ και εγώ δεν ξέρω που ... Σου απάντησε και ο κύριος Κυριακίδης στο ποστ 2 ότι θα γινόταν χαμός με καταγγελίες από ανταγωνιστές , η ασυνειδησια σε όλο της το μεγαλείο . Όσο γιαυτο που είπε ο κατα δήλωση Γιάννης για triapdvisor , trivago κτλ , εκεί φιλαράκι το ξενοδοχείο συναινεί γραπτως να γίνεται κριτική για τις υπηρεσίες που παρέχονται ο τεχνικός όχι .
Το θύμα ο Γιάννης ας μην παίρνει το φτυαρι... Υπάρχουν ένδικα μέσα να αμυνθεί .

Στάλθηκε από το Redmi 4X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk