Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #5
    Το avatar του χρήστη chipakos-original
    Μέλος
    Όνομα
    Δημητρης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Γαλατσι
    Μηνύματα
    1.168

    Προεπιλογή

    Να πω την αλήθεια ότι κάποια στιγμή εδώ στην Αθήνα σε κεντρικό service μεγάλης εταιρίας και μεγάλου Brand και μάλιστα εξουσιοδοτημένος επισκευαστής τηλεοράσεων ο οποίος αυτά που έλεγε γιατί δεν μπορούσε να κάνει επιδιόρθωση ούτε μικρό παιδί 5 χρονών δεν τα λέει. Παρέλαβε τη συσκευή την κράτησε 1 εβδομάδα και την επέστρεψε πίσω ο οδηγός χωρίς καθόλου οδηγίες και φυσικά ανεπισκεύαστη. Μάλιστα με πήραν τηλέφωνο από τα κεντρικά αν ήθελα να κάνω επέκταση της εγγύησης για άλλα δύο χρόνια. Για γέλια είναι κάποιοι οι οποίοι απλά είναι ανάμεσά μας και τρέφονται από κάποιες λίγες εύκολες επισκευές και μέχρι εκεί.Ναι υπάρχουν και ζουν ανάμεσά μας.Κι όταν επισκευάζουμε κάτι και παίρνουμε λεφτά από ένα πελάτη είμαστε υποχρεωμένοι να σηκώνουμε το τηλέφωνό μας και να απαντάμε .
    Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
    Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον chipakos-original για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Giianni (23-11-18)

Παρόμοια Θέματα

  1. Πως μπορω να ξεκολλησω μια λαθος κολληση;
    από Γιαννο στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-05-12, 09:19

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας