οπως προαναφερθηκε απο φίλο Νίκο PSTN εχω.
υποθετω πως δεν εχει ενωσει κατι καλα ο ηλεκτρολογος που ηρθε.
εξωτερικα θα τα βαλω τα καλωδια με καναλακι, τοουλαχιστον προσωρινα για να κανει ο ανθρωπος την δουλεια του.
και καποια στιγμη στο συντομο μελλον θα κοιταξω πριζες καλωδια και συνδεσεις.
απλα αναρωτιομουν μηπως κανω λαθος στην μετα συνδεσμολογια μεταξυ σπλιτερ ρουτερ και τηλεφωνου.
οπως και να εχει σας ευχαριστω ολους καθενα προσωπικα για τις συμβουλες σας!!





Απάντηση με παράθεση