αυτό δεν είναι ξύσιμο είναι γρατζουνιά και είναι πολύ βαθύ. δεν έχει βερνίκι να το διορθώνει το μάρμαρο.
μπορείς ώμος να αγοράζεις γυαλόχαρτο 120, 240, 320 αν δεν κάνω λάθος και 400 και πέρασε το με βερνίκι μετά.
αυτό δεν είναι ξύσιμο είναι γρατζουνιά και είναι πολύ βαθύ. δεν έχει βερνίκι να το διορθώνει το μάρμαρο.
μπορείς ώμος να αγοράζεις γυαλόχαρτο 120, 240, 320 αν δεν κάνω λάθος και 400 και πέρασε το με βερνίκι μετά.